Βιβλιοθήκη > Video
Share |

Ενδοσχολικές εξετάσεις

Δείτε αναλυτικά video εισιγήσεων της κας Μπάρου Γεωργία και της κας Παντελιάδου Σουζάνα ακολουθώντας τους παρακάτω συνδέσμους και διαβάστε 10 βήματα για την υποστήριξει των μαθητών στις Ενδοσχολικές εξετάσεις!

Video εισήγησης Παντελιάδου Σουζάνα -κάντε κλικ ΕΔΩ -
Video εισήγησης Μπάρου Γεωργία -κάντε κλικ ΕΔΩ -
Διαβάστε την παρουσίαση της Δρ. Καββαδά Ευρυδίκη, Εκπαιδευτικός Α' ΚΕΔΔΥ, στα σχετικά έγγραφα στο τέλος της σελίδας

Τι πρέπει  να γνωρίζει  ο μαθητής  για τις Ενδοσχολικες  εξετάσεις. 

1)Να γνωρίζει  σε ποιον χώρο  του σχολείου  θα εξεταστεί, καθώς και την διάταξη  σε σχέση  με τον εξέταστη.
2)Να γνωρίζει  αν θα παρευρισκεται και δεύτερος  καθηγητής  της ίδιας  ειδικότητας, η ο διευθυντής η ο υποδιεθυντης.
3)Να έχει  φροντίσει  ο διευθυντής  να έχει γίνει πριν τις εξετάσεις  ένα μάθημα εξομοίωσης, για να είναι ενημερος  ο μαθητής, αλλά  και οι καθηγητές για την διαδικασία  της εξέτασης.
4)Η προετοιμασία  των μαθητών στο σπίτι πρέπει  να γίνεται  μεθοδικα, σε ήρεμο περιβάλλον, με συχνά διάλειμματα  για ξεκούραση, αλλά  όχι στην τηλεόραση και διαδίκτυο.
5)Οταν μπαίνουν  μέσα  στην αίθουσα, μπαίνουν  μαζί  με τους υπόλοιπους  μαθητές. 
Όταν δοθούν  τα θέματα, τα  επεξεργαζονται και κρατούν  σημειώσεις  στο πρόχειρο  μέχρι  ο καθηγητής  του μαθήματος  τους  καλέσει  να τους εξετάσει  προφορικά. Στην προφορική  εξέταση  μπορεί  να χρησιμοποιεί  τις  σημειώσεις  του. Σε περίπτωση  που δεν κατανοει  τα ζητούμενο, ζητά  από  τον καθηγητή  να του διαβάσει  τα ζητουμενα(με τρόπο  που να είναι κατανοητό  το ζητουμενο) όσες φορές  χρειαστεί.
6)Αν την ώρα που  εξετάζεται  καταληυθει  από  άγχος  και πανικό, ζητά  από  τους καθηγητές  βοήθεια  να το ξεπεράσει , (ο χρόνος  αυτός  αφαιρείται  από τον χρόνο  που δικαιούται για να εξεταστεί). Όταν μπει  στον χώρο  της εξέτασης επεξεργαζεται  τα θέματα  και όταν είναι έτοιμος  το δηλώνει  στον καθηγητή .
7)Ο εξεταστης  οφείλει στην προφορική  εξέταση  να έχει  σαφή  και περιγράφικο λόγο, να κάνει  υποερωτηματα  στα ζητούμενα, να μην λαμβάνει  υπόψιν  του ορθογραφικά  λαθη και όχι  τα γραμματικα  λάθη. (γραμματικα λαθη είναι  οι γραμματικες  ασκήσεις  στα φιλολογικα  μαθήματα.)
8)Ο χρόνος  που δικαιούται  για την προφορική εξέταση είναι κατά 30 λεπτά  περισσότερος  από  τους τυπικούς  μαθητές.  Αυτό  καλό  είναι  να το έχετε κουβεντιασει  με τον διευθυντή  για να μην υπάρξουν παρεξήγησεις. Το ήρεμο  περιβάλλον  για το παιδί  είναι πρωτιστης  σημασίας  και πρέπει  να συμβαλλουμε όλοι  μας για αυτό.
9)Αν έχετε απορίες για κάποια  μαθήματα  που παρουσιάζουν κάποιες  ιδιαιτερωτητες, κουβεντιασετε τες εγκαίρως  με τους  καθηγητές  και τον διευθυντή. Έχουν την υποχρέωση  από  τον νόμο  για οποιαδηποτε  διχωγνωμια  να ζητήσουν την αποσαφινηση αλλά και  την καθοδήγηση  από τον σύμβουλο  ειδικής  Αγωγής , αλλά  και από  τα ΚΕΔΔΥ. 
10)ΠΡΟΣΟΧΉ!!!! 
Σε περίπτωση  που ο μαθητής  αποτύχει  σε κάποιο  μάθημα, πρέπει  να κάνει  ένσταση  μέσα  σε 3 ΗΜΕΡΕΣ


Για οποίες δηποτε  δυσκολίες  επικοινωνειστε  μαζί  μας. 
Καλή  επιτυχία!!

Σχετικά αρχεία:

- Πανελλαδικες εξετασεις και μαθητές με ειδικες εκπαιδευτικες αναγκες.pdf