Τρέχουσες δράσεις
Share |

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 18-19/2/2017 Δυσλεξία και ξένη γλώσσα. Ομιλίες και εργαστήρια

ΔΥΣΛΕΞΙΑ ΚΑΙ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ

18 - 19 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2017
Αμερικάνικη Γεωργική Σχολή

Ο Σύλλογος γονέων και κηδεμόνων παιδιών με δυσλεξία και μαθησιακές δυσκολίες Θεσσαλονίκης & Β. Ελλάδος, στην προσπάθεια της να πρωτοπορεί στην ενημέρωση εκπαιδευτικών και γονέων, ανακοινώνει την διοργάνωση διημερίδας με θέμα «Δυσλεξία και ξένες γλώσσες» . Η διοργάνωση θα πραγματοποιηθεί στην Αμερικάνικη Γεωργική Σχολή Θεσσαλονίκης στις 18 και 19 Φεβρουαρίου. 

Το  Σάββατο 18 Φεβρουαρίου, θα περιλαμβάνει ομιλίες σχετικά με διδασκαλία, τεχνικές και διαφοροποίηση αξιολόγησης ξένης γλώσσας σε μαθητές με δυσλεξία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. 


Την Κυριακή 19 Φεβρουαρίου, θα ακολουθήσουν 2 επαναλαμβανόμενοι κύκλοι βιωματικών εργαστηρίων.  Οι συμμετέχοντες θα μπορέσουν να έχουν πρακτική εμπειρία των θεμάτων που αναφέρθηκαν την προηγούμενη μέρα. 
Ενδεικτικά σας παρουσιάζουμε κάποιους από τους ομιλητές:

Ann Margaret Smith, σχετικά με θέματα φωνολογίας στα Αγγλικά 
Γουλέτη Κατερίνα, σχετικά με το πως μπορεί χρησιμοποιηθεί το σινεμά στην διδασκαλία ξένων γλωσσών και πως αυτό βοηθά άτομα με δυσλεξία
Κερκινοπούλου Γιάννα, σχετικά με διδασκαλία γερμανικών σε μαθητές με δυσλεξία
Ματθαιουδάκη Μαρίνα, σχετικά με το ευρωπαϊκό πρόγραμμα DYSTELF 
Μεταλληνού Αναστασία  σχετικά με στρατηγικές μελέτης έτσι ώστε να μαθαίνουν πιο εύκολα αγγλικά μαθητές με ΜΔ
Τσαγγαρή Ντίνα, σχετικά με την αξιολόγηση στις εξετάσεις ξένων γλωσσών σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες (Assesment in foreign lanquage exams for students with LD)

Περισσότερες πληροφορίες στο www.dyslexia-goneis.gr
Δηλώσεις συμμετοχής http://goo.gl/forms/qlgS8SbWSlqUVQD73

Το κόστος* συμμετοχής είναι:
• Κανονικό:40€
• Μειωμένο (μέλη, φοιτητές, άνεργοι): 30€
Επί τόπου πληρωμή 50€ 
*περιλαμβάνει την παρακολούθηση του διήμερου, υλικό, coffee break και βεβαίωση παρακολούθησης.
Για να κατοχυρώσετε την συμμετοχή σας...
1)Καταθέσετε το αντίστοιχο κόστος συμμετοχής στον λογαριασμό της Τράπεζας Πειραιώς, με αριθμό IBAN GR6101714580006458040030229, με την επωνυμία «Σύλλογος γονέων παιδιών με δυσλεξία….» και το όνομα του αιτούντος.
2) Αποστείλετε το απόκομμα κατάθεσης σκαναρισμένο στο email: dyslexiagoneis@gmail.com.


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΗΜΕΡΙΔΑΣ "ΔΥΣΛΕΞΙΑ ΚΑΙ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ"

ΣΑΒΒΑΤΟ 18 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 
09.30-10.00 Προσέλευση
10.00-10.15 Χαιρετισμοί 

10.15-10.30
«Δυσλεξία και ξένη γλώσσα», Κωνσταντινοπούλου Ξένια, Λυμπεράκη Βιβέτα

10.30-10.45 
«Τα Αγγλικά στο Δημοτικό Σχολείο» Λασκαρίδου Χρύσα

10.45-11.15
«Aspects of English Phonology» Ann Margaret Smith

11.15-11.40
«Εκμάθηση της γαλλικής ως ξένης γλώσσας από μαθητές με ειδική διαταραχή της ανάγνωσης (δυσλεξία): δυσκολίες ανάγνωσης και γραφής - ενδεικτικοί τρόποι αντιμετώπισης» Τσελά Βασιλική

11.40-12.00 Συζήτηση
12.00-12.45 Διάλειμμα

12.45-13.15 «Differentiating Instruction for English Language Learners with Learning Disabilities: Strategies and Planning for Teachers» Κανέλλη Αλεξάνδρα, Wittrock Kate

13.15-14.00 «Memory strategies for language learners» Μεταλληνού Αναστασία

14.00-14.45 «Assessment and accommodations of L2 students with learning and other difficulties» Tsagari Ntina

14.45-15.15 «DysTEFL2: Dyslexia and the teaching of English as a foreign language» Ματθαιουδάκη Μαρίνα, Αλεξίου Θωμαή

ΚΥΡΙΑΚΗ 19 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ
09.30-10.00 ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ

10.00-12.00 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ 1
1. «Developing phonological awareness in neurodiverse language learners» Anne Margaret Smith
2. «Bringing Cinema in EFL Classroom: What's in it for the dyslexic student» Γουλέτη Κατερίνα
3. «Assessing EFL students with dyslexia» Τσαγαρή Ντίνα
4. «Εκμάθηση της γαλλικής ως ξένης γλώσσας από μαθητές με ειδική διαταραχή της ανάγνωσης (δυσλεξία): δυσκολίες ανάγνωσης και γραφής - ενδεικτικοί τρόποι αντιμετώπισης»

12.00-13.00 ΚΑΦΕΣ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ

13.00-15.00 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ 2
1. «Developing phonological awareness in neurodiverse language learners» Anne Margaret Smith
2. «Bringing Cinema in EFL Classroom:What's in it for the dyslexic student» Γουλέτη Κατερίνα
3. «Assessing EFL students with dyslexia» Τσαγαρή Ντίνα
4 «Καλλιέργεια στρατηγικών κωδικοποίησης και αποκωδικοποίησης. Το παράδειγμα της Γερμανικής.» Κερκινοπούλου Γιάννα


ΟΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΙΗΜΕΡΙΔΑΣ ΠΑΡΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΟΜΕΝΕΣ






Σχετικά αρχεία:

- aspects of english phonology.pdf
- CINEMA-DYSLEXIA.pdf
- Dina Tsagari - Plenary_v2.pdf
- Dystefl2_Dyslexia.pdf
- ELLs with Learning Disabilities Final doc.pdf
- Λυμπεράκη-Κωνσταντινοπούλου-2017-Δυσλεξία και Ξένη Γλώσσα.pdf
- Τα Αγγλικά στο δημόσιο Σχολείο.pdf
- Τσελά Βασιλική.pdf